مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

معرفی معتبر ترین فروشگاه سوغات کرمان

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ



فروشگاه اینترنتی تحفه کرمان یکی از معروفترین فروشگاه ها در عرصه فروش سوغات کرمان است .
از جمله محصولات این فروشگاه میتوان به صنایع دستی مثل تابلوهای قلم کاری شده،ظروف مسی کرمان ،قاووت و سوهان زرند را نام برد.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی سوغات کرمانبه مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 10 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی سوغات کرمانبه وسیله ارسال کد سفارش از طریق  پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی سوغات کرمان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی سوغات کرمان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی محفوظ می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
sara soror

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی