مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

راز آدم خوشحال ها,افراد موفق,زندگینامه افراد موفق

شما جزو کدام دسته از افراد هستید، آیا همیشه از زندگی خود راضی هستید و از تک‌تک لحظات زندگی‌تان لذت می‌برید یا از زندگی لذت نمی‌برید و آرزو می‌کنید جای فرد دیگری باشید و مدام زندگی ‌خودتان را با دیگران مقایسه می‌کنید؟ اگر جزو دسته دوم هستید، این مطلب را از دست ندهید.

زندگینامه افراد موفق را بخوانید
وقتی یاد بگیرید که چگونه رفتارهای خود را کنترل کنید، در مواقع و لحظات مختلف چه باید بگویید و چه کار کنید، در این صورت ارتباط‌های موفق‌تر و تاثیرگذارتری خواهید داشت و در نتیجه اطرافیان شما را شخصیت مثبت‌اندیشی می‌دانند. سعی کنید زندگینامه افراد موفق را بخوانید و ببینید چقدر افرادی معمولی مثل من و شما توانسته‌اند با امیدواری و مثبت‌نگری به ناممکن‌ها دست پیدا کنند.

مقایسه کردن ممنوع
نخستین نکته برای اینکه بتوانید یک فرد مثبت‌اندیش باشید این است که هیچ‌وقت خود را با فرد دیگری مقایسه نکنید. وقتی شما خود را با کسی مقایسه نکنید نسبت به کارها و اعمال خود احساس بهتری خواهید داشت و بیشتر از داشته‌های‌تان راضی خواهید بود. وقتی عادت کنید مدام دیگران را بهتر از خودتان بدانید و به این فکر نکنید که شاید خودتان شایستگی بیشتری داشته باشید، به‌طور حتم روزبه‌روز عیب‌جوتر و تلخ‌تر خواهید شد.

تنها نکات مثبت دیگران را ببینید
شاید این جمله به نظرتان خیلی ساده و ابتدایی باشد، اما واقعا به شما توصیه می‌کنیم که سعی کنید در هر فردی حداقل یک نکته مثبت پیدا کنید، این امر به شما کمک می‌کند با دیگران رفتار بهتر و مثبت‌تری داشته باشید.

قرار نیست همه مثل هم باشند
با کمی دقت در افراد منفی‌نگر اطراف‌تان متوجه می‌شوید که این افراد مدام فکر می‌کنند وضعیت‌شان در دنیا عادلانه نیست و همیشه سرنوشت علیه آنها بوده است. باید این را بدانید که در دنیا هیچ‌گاه همه‌چیز عادلانه نبوده و هرگز هم نخواهد بود.

مهم نیست که تقصیرکار کیست
بهتر است سعی کنید دنیا را سفید و سیاه نبینید، وقتی همیشه برای مشکلات‌تان دنبال مقصر باشید، نمی‌توانید مثبت فکر کنید؛ فقط مسئولیت کارهای خود را قبول کنید نه بیشتر از آن و نه کمتر. هیچ‌وقت دیگران را سرزنش نکنید اما دلیلی هم ندارد که بار مشکلات آنها را به دوش بکشید.

به جای مشکلات روی آنچه می‌خواهید تمرکز کنید
اگر جزو افرادی هستید که نمی‌توانید برای مشکلات‌تان درست تصمیم بگیرید و احساس می‌کنید در حل مشکلات‌تان گیج شده‌اید اول از همه باید با خود روراست باشید و از خود بپرسید «برای بیرون آمدن از این وضعیت برای خود چه کرده‌اید؟» بسیاری از افراد در این وضعیت نمی‌توانند خواسته‌های خود را روشن کنند و به‌دنبال کسی هستند که برای آنها تصمیم‌گیری کند.

مهم‌ترین نکته این است که از خود بپرسید: «دقیقا چه می‌خواهید؟» وقتی شما بدانید که در زندگی به‌دنبال چه هستید خیلی راحت‌تر می‌توانید بر مشکلات‌تان پیروز شوید.

سعی کنید روابط اجتماعی بهتری داشته باشید.
می‌توان گفت بعضی افراد به این دلیل همیشه عصبی، تلخ و منفی‌نگرند که فکر می‌کنند ارتباط‌شان با دنیا قطع است و نمی‌توانند به‌خوبی با اطرافیان ارتباط برقرار کنند. این افراد معمولا به‌راحتی به دیگران اعتماد نمی‌کنند و در عین حال نمی‌توانند بفهمند که چرا دیگران آنها را دوست ندارند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۶
sara soror

سوق دادن منابع به سمت سوداگری از عواملی است که منجر به افزایش قیمت خانه و سوداگری در این بخش شد. همچنین بخش عمده تقاضاها نیز سوداگرانه است و متاسفانه این تقاضاهای سوداگرانه است که از طریق سیستم بانکی تامین مالی می‌شود.

 ورود بانک ها به حوزه ساخت و ساز مسکن را موجب افزایش چندبرابری قیمت ها در این بخش است .بانک ها در سال‌های گذشته وارد ساخت آپارتمان های لوکس شدند و قیمت‌گذاری را در هر منطقه افزایش دادند، بنابراین گاهی تا 20 درصد بیشتر آپارتمان‌های لوکس خود را پیش فروش می‌کردند.

موضوع دیگری که از عوامل موثر بر قیمت خانه عنوان شده است، ارایه مجوزهای ساخت و ساز برخلاف طرح تفصیلی شهرها بوده است که ارزش یک زمین را به چند برابر افزایش داد. در واقع ارزش زمینی که تنها اجازه ساخت یک یا دوطبقه داشته باشد کمتر از زمینی با مجوز ساخت چندین طبقه است به همین دلیل ارایه مجوزهای بی ضابطه برای ساخت و ساز، ارزش افزوده زمین‌ها را بالا برد که همین موضوع از دلایل مهم جهش یکباره قیمت مسکن در سال 91 است.

آمارها حاکی از آن است که ارایه مجوزهای بی رویه در ساخت و ساز موجب افزایش 9 برابری قیمت زمین شد و از آنجاییکه سهم زمین در قیمت خانه بالا است بنابراین قیمت آپارتمان هم با رشد 6 برابری مواجه شد و تقاضای سوداگرانه را در این بخش افزایش داد. البته باید به این عوامل رشد قیمت ارز را هم اضافه کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۸
sara soror


اهواز مرکز استان خوزستان یکی از کلان‌شهرهای ایران است. این شهر که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد، در موقعیت جغرافیایی ۳۱ درجه و ۲۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ درجه و ۴۰ دقیقه طول شرقی، در بخش جلگه‌ای خوزستان و با ارتفاع ۱۸ متر از سطح دریا واقع شده‌است.

بر پایه آخرین آمار رسمی، ۳۲٪ مردم استان خوزستان در کلان‌شهر اهواز زندگی می‌کنند. از این جمعیت ۳۵٪ در حاشیه شهر مستقرند و از این رو پس از کلان‌شهر مشهد، اهواز جایگاه دوم حاشیه‌نشینی را داراست. ۵۱٪ نفت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کشور ایران، در اهواز تولید می‌شود و برخی از بزرگترین کارخانه‌های مادر کشور در این شهر جای دارند.

شهر اهواز با ۳۱,۸۰۰ هکتار مساحت، سومین شهر وسیع ایران پس از تهران و مشهد است.[۴] جمعیت آن نیز در سرشماری سال ۱۳۸۵۱٬۰۵۹٬۴۶۱ نفر بوده که اهواز را در جایگاه هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌دهد.[۵]

کارون پرآب‌ترین رود ایران با سرچشمه گرفتن از کوه‌های بختیاری، با ورود به اهواز، شهر را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم نموده و جلوه زیبایی به شهر داده‌است.

وجود کارخانجات بزرگ صنعتی، تأسیسات اداری و صنعتی شرکت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران،اهواز را به یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی ایران تبدیل کرده و همین امر سبب شده که مهاجران بسیاری روی به اهوازکنند.

شهرهای اطراف اهواز عبارتند از: شهرهای تاریخی مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک و شوشتر و شوش در سمت شمال، رامهرمز،هفتکل، ایذه، باغ ملک در شرق، بهبهان، ماهشهر، شادگان و خرمشهر در جنوب و سوسنگرد، هویزه و بستان در سمت غرب.

اهواز از سال ۱۳۵۵ ش از نظر جمعیت شهر اول خوزستان بوده‌است و پیش از آن آبادان این رتبه را در خوزستان در اختیار داشت.[۶]

اهواز کنونی محور ترانزیتی بسیار مهمی است، که به‌وسیله راه‌های زمینی و ریلی و هوایی سایر نقاط کشور را به بنادر مهم آبادان،خرمشهر، بندر امام خمینی و ماهشهر پیوند می‌دهد. همچنین با وجود پایانه و بازارچه‌های مرزی شلمچه و چزابه در نزدیکی اهواز، این شهر به طور مستقیم متأثر از ترافیک کالا و مسافر و مسافران سیاحتی و زیارتی ایرانی و عراقی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۸
sara soror



چنانچه شما تصمیم به خرید ویلا در شمال را دارید , باید به مواردی که عمده ی آنها سلیقه ای  و اختیاری میباشند .و بعضی از موارد در رابطه با خرید و فروش ویلا ،که شرکت بانیان مسکن به آن اشاره دارد . جهت راهنمایی و مشاوره ی شما برای خرید ویلا در شمال کشور میباشد ، که بر اثر تجربه وسلیقه و علائق هموطنان عزیز به دست آمده را انتخاب و گلچین و به شما ارائه تا در خرید ویلای دلخواه شما سهم کوچکی داشته باشیم .تا در وقت و زمان برای بازدید ویلا در شهرها و محدوده شهرهای شمالی آسانی و سهولت بهمراه داشته باشد .
1- تصمیم برای خرید ویلا در شمال : در گام نخست شما هموطن گرامی تمام شرایط خرید ویلا در شمال را در نظر گرفته ،و با صرف هزینه و بودجه برای خرید ویلا در شمال اقدام کرده اید .( کاملا شخصی )
2 -اتنخاب ویلا : بعد از تصمیم برای خرید ویلا ، و مشاوره و مشورت با همکاران و مشاورین ملک در این خصوص ، به یک جمع بندی و یک انتخاب از بین موارد بررسی شده دست یافته اید .
توجه - نکاتی که بعد از دو مورد فوق برای خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید به شرح ذیل است :
(الف) - زمینی که ویلا در آن احداث گردیده : 
(ب) - شهرکی بودن ویلای منتخب شما در شمال : که در این مورد باید خاطر نشان کرد که ، شهرک در شمال یکسری مزایا و امکانات و مشاعات  و ضوابط و مقررات خاص خود را دارد ، که تمام صاحبین ویلا و همه ی اعضای شهرک باید به آن پایبند باشند و رعایت کنند .
شهرک : به مجموعه ای از ویلاهای هم تیپ و نقشه و یا غیر هم تیپ که در یک مجموعه ی محصور شده ( دیوار کشی شده ) قرار داشته ، و دارای ضوابط و مقررات خاص است که بسته به شهرکهای کوچک و بزرگ در شمال از لحاظ خدماتی و مشاعات و امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت میباشد شهرک اطلاق میگردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۷
sara soror

در این مطلب مهمترین نکات برای اجاره آپارتمان را بیان خواهیم کرد. در بسیاری از مواقع بالا بودن مبلغ اجاره بها برای اجاره آپارتمان، قدرت انتخاب را از دست مستاجران می گیرد. البته با کمی تحقیق و بررسی می توان باتوجه به مبلغ موردنظر برای اجاره بها و شرایط محلی و ... به برخی از خواسته های خود برای اجاره آپارتمان مناسب دست یافت.
1 - قبل از اجاره آپارتمان، محله ای که آپارتمان مورد نظر در آن واقع شده است را بررسی کنید و شرایط مختلف مثل ترافیک و خدمات عمومی آن را مدنظر داشته باشید.
2 ـ  برای اجاره آپارتمان مناسب حتما باید مساحت آپارتمان موردنظر با تعداد اعضای خانواده شما متناسب باشد. از نظرات تک تک اعضای خانواده در هنگام اجاره آپارتمان استفاده کنید.
3 - سعی کنید برای اجاره آپارتمان، آپارتمانی را انتخاب کنید که هنگام بازدید شما، تخلیه شده باشد. در صورتیکه آپارتمان تخلیه شده باشد، شما به راحتی می توانید اشکالات آپارتمان را بررسی کرده و علاوه بر آن خیالتان از بابت زمان اسباب کشی راحت است.
4 - سعی کنید آپارتمانی را برای اجاره انتخاب کنید که دارای کنتورهای مجزای گاز، آب و برق باشد.
5- ساختمان هایی که دارای تعداد واحد های کمتر می باشند، برای اجاره آپارتمان مناسب تر هستند.
6 - قبل از اجاره آپارتمان، معایب آپارتمان مورد نظر را شناسایی کرده و حتما در پایین قرارداد اجاره قید کنید.
7 - حتما امکانات مختلف آپارتمان موردنظر از قبیل داشتن آسانسور، بالکن، پارکینگ و ... را در هنگام اجاره آپارتمان مورد بررسی قرار دهید.
6 - قبل از عقد قرارداد برای اجاره آپارتمان، از همسایه ها درباره صاحب خانه و شیوه رفتار او با مستاجرین قبلی اطلاعات کاملی کسب کنید.
7 - در هنگام عقد قرارداد برای اجاره آپارتمان، حتما اصل سند آپارتمان موردنظر و مدارک شناسایی مالک را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که وی مالک آپارتمان است.
8 - قرارداد اجاره آپارتمان خود را حتما در بنگاه یا دفاتر اسناد رسمی منعقد کنید. رعایت این نکته می تواند از بروز بسیاری از مشکلات به خصوص در زمان تخلیه پیشگیری کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۶
sara soror


در خرید خانه در تهران ، ملک یا ساختمان نکات بسیار مهمی وجود دارد که برخی از آن‌ها را به صورت خلاصه و اشاره وار برشمرده‌ایم، این موارد را در مواقع خرید نادیده نگیرید.

 خرید خانه در تهران را می‌توان یکی از اتفاقات مهم زندگی هر فرد دانست. اتفاقی که ممکن است یک بار در زندگی هر فرد رخ دهد، بنابراین باید به نکات مهم و کلیدی که در این رابطه وجود دارد دقت کرد. نکاتی که ممکن است چندان به آن دقت نکنیم. از جمله به هزینه‌هایی که ممکن است هنگام خرید خانه در تهران وجود داشته باشد مانند هزینه سند، دفتر ثبت اسناد، پایان کار، مالیات و کمیسیون املاک.
همچنین به پایداری و مقاومت سازه ساختمان در برابر حوادث طبیعی و... توجه داشته باشید.قبل از اینکه برای بازدید ملک یا آپارتمانی بروید به تعداد واحدهای کل ساختمان توجه کنید. اگر می‌خواهید از مشکلات مدیریت ساختمان دور بمانید، تعداد مطلوب ۱۵ تا ۳۰ واحد است. کمتر از این تعداد مدیریت ساختمان را سخت کرده و تعداد بیشتر باعث شلوغی طبقات و راهرو‌ها خواهد شد.
به تعداد واحد‌ها در هر طبقه نیز توجه کنید تعداد واحدهای موجود در هرطبقه نیز اهمیت دارد. مخصوصا اگر واحد‌ها در هر طبقه کنار هم قرار گرفته باشند و در آنها نزدیک به هم باز شود. بهترین حالت در مورد آپارتمان‌های چند واحدی در یک طبقه، آپارتمان‌های مقابل هم یا نیم‌طبقه است. البته شکل ایده آل، آن است که در هر طبقه یک واحد باشد یا حداقل هر واحد در هر طبقه راهروی مخصوص به خود را داشته باشد. یکی از مهم‌ترین جاهایی که در یک ملک و ساختمان باید بازرسی شود سیستم سرمایش و گرمایش آن است. 
 حتما از شوفاژخانه یا موتورخانه بازدید کنید و دقت کنید که موتورخانه دارای پنجره تهویه و اعلام حریق باشد. همچنین به نفع شما است که از سیستم‌های پیشرفته سرمایش و گرمایش استفاده شده باشد. به نمای ساختمان توجه کنید نمای ساختمان اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. نمایی که هم دوام و هم زیبایی را با هم داشته باشد، انواع مختلف سنگ مانند گرانیت و... است ضمنا شست‌وشو و تمیز نگه داشتن آن هم ساده‌تر و کم هزینه‌تر است. به ورودی ساختمان توجه کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۶
sara soror

 

طراحی صفحات وب، علاوه بر موفقیت یک وب سایت در جلب نظر کاربران و ترغیب آنها به بازدید از وب سایت، در بهینه سازی سایت و ارتقای رتبه سایت در گوگل نیز بسیار با اهمیت است.

استاندارد بودن طراحی صفحات وب و مطابق بودن طراحی این صفحات با استانداردهای گوگل، از مهمترین روش هایی است که جهت بهینه سازی وب سایت انجام می شود، که منجر به ارتقای رتبه یک سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.

اگر به دنبال طراحی وب سایت موفق و با ترافیک بالا در محیط اینترنت هستید، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در رابطه با موضوع سایت و استفاده از جلوه های زیبای گرافیکی، می بایست طراحی وب سایت خود را، بر اساس استاندارد انجام دهید تا از این طریق روبات های گوگل بتوانند محتوای سایت شما را براحتی بخوانند.

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.
توجه داشته باشید که یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید.
شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

تیم طراحی راد وب با ارائه خدماتی همچون طراحی وب سایت بصورت استاتیک و یا پویا، برنامه نویسی سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت... آماده انجام سفارشات طراحی شما می باشد

ما اساس طراحی سایت را بر طراحی متفاوت و پشتیبانی قدرتمند می دانیم و آمده ایم تا در زمینه طراحی سایت تحولی ایجاد کنیم، سایت حرفه ای طراحی می کنیم، از سیستم مدیریت محتوای رادوب استفاده می کنیم و به خوبی پشتیبانی می کنیم. طراحی سایت ساده، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت متفاوت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۹
sara soror


امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش علم طراحی سایت و همه گیر شدن این حرفه، کسب و کارها به منظور رونق بخشیدن به حرفه خود به طراحی سایت روی آورده اند. یکی از انواع طراحی سایت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، طراحی سایت فروشگاهی است. در عصر حاضر مردم به دلیل داشتن مشغله های بسیار، زمان کمتری را برای خرید صرف می کنند بنابراین بسیاری از آنها برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. طراحی فروشگاه اینترنتی شاخه ای از طراحی وب سایت است که با به کار گیری ماژول ها و کدهای مخصوص طراحی می شود.

پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف کار آسانی شده است. اینترنت!!!

مشتریان و متقاضیان کالاها، به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه اینترنتی و داشتن آن، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.

ویژگی های فروشگاه های اینترنتی

ویژگی های عمومی یک فروشگاه اینترنتی، نمایش محصول، سیستم جستجو و سیستم خرید محصولات می باشد.

سیستم نمایش محصول بصورت جذاب و پس از آن سیستم خرید جامع و البته روان آن، ویژگی اصلی نگه داشتن کاربران و مشتریان است.

در طراحی فروشگاه اینترنتی نکته ی اصلی ای که باید رعایت شود، طراحی بهینه ی آن برای موتور جستجوگر گوگل و دیگر موتور های جستجوگر میباشد. چراکه فروشگاهی که کاربری به آن وارد نشود، هرچقدر هم پیشرفته و کامل باشد، سودی برای صاحبان آن ندارد.

نتیجه اینکه ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی، ابتدا کامل بودن و استاندارد بودن وب سایت بر اساس سئو و گوگل و نتیجه اینکه آوردن کاربران به فروشگاه می باشد. سپس نگه داشتن کاربر با استفاده از امکانات جذاب و کامل می باشد.

نمایش محصولات مشابه، پرداخت آنلاین، داشتن سیستم حراجی، سیستم تگ و ارتباط بین صفحات، دسته بندی کامل و سطح به سطح، داشتن فیلدهای کامل برای محصول، امکان مقایسه ی فیلدهای مختلف محصولات، جستجوی پیشرفته بر اساس فیلدهای محصولات در دسته بندی های مختلف، نمایش سوالات متداول و سیستم پشتیبانی و ارتباط با واحدهای فروش و مالی و ... از دیگر ویژگی هایی است که سایت های فروشگاهی باید داشته باشند و در طراحی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۸
sara soror

مگر فقط از طریق موتورهای جستجو است که می‌توان بازدید کننده به سایت هدایت کرد؟

پاسخ این سؤال قطعاً خیر است اما می‌توان گفت تعداد وسیعی از بازدید کنندگان در اینترنت از طریقموتورجستجو به سایت شما وارد می‌شوند و موضوع مهم دیگر نیز این است که این بازدید کنندگان رایگان هستند!

کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین کمک شایانی به بالا بردن بازدهی یک سایت می‌کند اما خوب تا زمانی که هزینه کنید بازدید کننده‌های بسیاری جذب خواهید کرد و می‌توانید با روش‌های نوین اینترنت مارکتینگ آن‌ها را به مخاطبین همیشگی خود تبدیل کنید. اما موضوعی که بسیار مهم است بازدید مستمر و جذب دائمی مخاطبین جدید است که بهترین روش آن جذب این مخاطبین از طریق موتور جستجو است.

بعد از استفاده از ایمیل بالاترین رده از نظر استفاده کاربران آنلاین را موتورهای جستجو به خود اختصاص می‌دهند، همین موضوع مشخص می‌کند که چقدر مهم است یک وب سایت چه مقدار توانسته است خود را در دنیای موتورهای جستجو بگنجاند و در آن رشد کند.

سرویس‌های بهینه‌سازی وب سایت یا همان به اختصار سئو برای هر وب سایتی مهم تلقی می‌شوند و می‌توانند سرنوشت آن را تغییر دهند.

هنگامی یک متخصص شروع به سئو وب سایت شما می‌کند، سعی می‌کند ابتدا کلمات کلیدی ضروری وب سایت شما را پیدا کند، کلمات کلیدی مهم برای شما آن‌هایی هستند که بیشترین بهره را از آن می‌برید. به عنوان مثال اگر شما فروشنده کیف‌های چرم هستید کلمات کلیدی مهم شما می‌تواند: خرید کیف چرم، فروشگاه کیف چرم و سفارش کیف چرم باشد. زیرا شما به دنبال افرادی هستید که در جستجوی تهیه محصولات شما هستند، پس بهتر است کلماتی که آن افراد جستجو می‌کنند را بیابید و سئو سایت خود را به روی آن‌ها متمرکز کنید.

شاید در ابتدا زمان و هزینه برای سئو وب سایت برای صاحب آن کمی سخت باشد اما پس از مدتی بازدهی بالای این موضوع نظر آن‌ها را تغییر می‌دهد. اگر سئو سایت صحیح انجام شود و اصول بعد از سئودقیق آموزش داده شود و در سایت رعایت گردد، معمولاً در نتایج اولیه گوگل باقی خواهد ماند و این موضوع می‌تواند برای آن وب سایت خیلی مهم باشد.

در آخر فقط می‌توانم بگویم بهینه‌سازی سایت یکی از به صرفه‌ترین و استانداردترین روش‌ها برای افزایش بازدهی یک وب سایت می‌باشد و موضوع نهائی که بسیار در این زمینه مهم است اعتماد بازدید کننده است.

افراد هنگامی که با جستجویی که انجام داده‌اند به یک سایت می‌رسند معمولاً خیلی احتمال بیشتری دارد تا تبدیل به مخاطب یا مشتری آن سایت شوند تا زمانی که با تبلیغات آنلاین وارد یک سایت شوند. البته این موضوع خیلی زیاد به نحوه تبلیغات مورد نظر نیز بستگی دارد.

سئو وب سایت کاری تخصصی محسوب می‌شود، اگر علاقه‌مند باشید می‌توانید با سعی خطا و مطالعه در مدت نه چندان کوتاهی به نتایج خوبی برسید اما خیلی دقت کنید که چگونه عمل می‌کنید! زیرا بعضی اشتباهات خیلی سخت جای جبران دارند و گاهی ممکن است جبران ناپذیر باشند و منجر به حذف سایت شما از نتایج موتورهای جستجو بشوند.

اگر تمایل به یادگیری دارید حتماً از مراجع اصلی و قابل اطمینان استفاده نمایید و اگر تمایل به رسیدن به نتیجه استاندارد و در زمانی کوتاه دارید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۷
sara soror


طراحی پورتال سازمانی

تعریف پورتال

پورتال درگاهی برای اطلاعات سازمان دهی شده و مورد نیاز کاربران با استفاده از ابزارهایی که محصور زمان و مکان نیستند،است.بنابر این تعریف کاربران برای استفاده از پرتال نیاز به داشتن نرم افزار یا سخت افزار خاصی ندارند ،در واقع پرتال یک وبگاه است که در سمت بالا بردن خود برای اولین شدن در اینترنت حرکت می کند.به پورتال ، وبگاه –لنگرگاه و گذرگاه نیز می گویند.

دو هدف اصلی طراحی پورتال سازمانی:

۱-      مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در موسات

۲-      ارائه خدمات اطلاعاتی روز آمد

ایجاد یک وبگاه واحد برای دست یابی به اطلاعات و خدمات وبگاه های دولتی و قسمت خاصی از سازمان های غیر دولتی بدون اینکه مستقیم به این سازمان ها مراجعه شود.این در گاه ها در وحله اول به معرفی امکانات و شاخصه های موجود در سازمان می پردازد.در واقع هدف اصلی از طراحی پورتال سازمانی ،ایجاد یک وبگاه جامع و پویا که به راحتی بتواند به راحتی اطلاع و خدمت رسانی کند.

طراحی پورتال سازمانی با طراحی سایت های خاص دیگر تفاوت های زیادی دارد

  اما در اینجا جنبه اقتصادی نیز مد نظر است و آن این است که در طراحی پورتال سازمانی به جنبه کسب درآمد اهمیت داده می شود در حالی در طراحی وب سایت اهمیت چندانی به این موضوع نمی شود چرا که پرتال برای کسب در آمد طراحی می شود در حالی که وب سایت بیشتر برای معرفی و تبلیغ طراحی می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۶
sara soror