مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

طراحی وب سایت

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ق.ظ

 

طراحی صفحات وب، علاوه بر موفقیت یک وب سایت در جلب نظر کاربران و ترغیب آنها به بازدید از وب سایت، در بهینه سازی سایت و ارتقای رتبه سایت در گوگل نیز بسیار با اهمیت است.

استاندارد بودن طراحی صفحات وب و مطابق بودن طراحی این صفحات با استانداردهای گوگل، از مهمترین روش هایی است که جهت بهینه سازی وب سایت انجام می شود، که منجر به ارتقای رتبه یک سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.

اگر به دنبال طراحی وب سایت موفق و با ترافیک بالا در محیط اینترنت هستید، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در رابطه با موضوع سایت و استفاده از جلوه های زیبای گرافیکی، می بایست طراحی وب سایت خود را، بر اساس استاندارد انجام دهید تا از این طریق روبات های گوگل بتوانند محتوای سایت شما را براحتی بخوانند.

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.
توجه داشته باشید که یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید.
شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

تیم طراحی راد وب با ارائه خدماتی همچون طراحی وب سایت بصورت استاتیک و یا پویا، برنامه نویسی سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت... آماده انجام سفارشات طراحی شما می باشد

ما اساس طراحی سایت را بر طراحی متفاوت و پشتیبانی قدرتمند می دانیم و آمده ایم تا در زمینه طراحی سایت تحولی ایجاد کنیم، سایت حرفه ای طراحی می کنیم، از سیستم مدیریت محتوای رادوب استفاده می کنیم و به خوبی پشتیبانی می کنیم. طراحی سایت ساده، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت متفاوت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
sara soror

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی