مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

راهنمای خرید ویلا در شمال

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ



چنانچه شما تصمیم به خرید ویلا در شمال را دارید , باید به مواردی که عمده ی آنها سلیقه ای  و اختیاری میباشند .و بعضی از موارد در رابطه با خرید و فروش ویلا ،که شرکت بانیان مسکن به آن اشاره دارد . جهت راهنمایی و مشاوره ی شما برای خرید ویلا در شمال کشور میباشد ، که بر اثر تجربه وسلیقه و علائق هموطنان عزیز به دست آمده را انتخاب و گلچین و به شما ارائه تا در خرید ویلای دلخواه شما سهم کوچکی داشته باشیم .تا در وقت و زمان برای بازدید ویلا در شهرها و محدوده شهرهای شمالی آسانی و سهولت بهمراه داشته باشد .
1- تصمیم برای خرید ویلا در شمال : در گام نخست شما هموطن گرامی تمام شرایط خرید ویلا در شمال را در نظر گرفته ،و با صرف هزینه و بودجه برای خرید ویلا در شمال اقدام کرده اید .( کاملا شخصی )
2 -اتنخاب ویلا : بعد از تصمیم برای خرید ویلا ، و مشاوره و مشورت با همکاران و مشاورین ملک در این خصوص ، به یک جمع بندی و یک انتخاب از بین موارد بررسی شده دست یافته اید .
توجه - نکاتی که بعد از دو مورد فوق برای خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید به شرح ذیل است :
(الف) - زمینی که ویلا در آن احداث گردیده : 
(ب) - شهرکی بودن ویلای منتخب شما در شمال : که در این مورد باید خاطر نشان کرد که ، شهرک در شمال یکسری مزایا و امکانات و مشاعات  و ضوابط و مقررات خاص خود را دارد ، که تمام صاحبین ویلا و همه ی اعضای شهرک باید به آن پایبند باشند و رعایت کنند .
شهرک : به مجموعه ای از ویلاهای هم تیپ و نقشه و یا غیر هم تیپ که در یک مجموعه ی محصور شده ( دیوار کشی شده ) قرار داشته ، و دارای ضوابط و مقررات خاص است که بسته به شهرکهای کوچک و بزرگ در شمال از لحاظ خدماتی و مشاعات و امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت میباشد شهرک اطلاق میگردد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲
sara soror

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی