مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

مطالب مفید

مهم ترین نکات برای خرید ویلا در شمال

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ

اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور در یکی از شهرهای مد نظرتان در استان مازندران را دارید . حال چگونه شما میتوانید از صحت و سلامت ویلا ویا زمین و ملکی که بنگاه و یا شرکت به شما معرفی کرده در شمال باخبر شوید .

  اعتماد به مشاور و فروشنده : در این مورد شما میتوانید به مشاور و یا مسئول فروش شرکت اعتماد کنید . زیرا چنانچه غشی در معامله و یا کذبی در فروش ویلا ، به خریدار ویلا ، و یا ناگفته ای در مورد ویلا و یا ملک مورد نظر در میان باشد . مشاور و بنگاه مربوطه مسئول قانونی و جوابگوی قانونی خواهد بود . 
استعلام ملک ، ویلا فروشی ، از دوائر دولتی : در ابتدای کار مثلا ویلای منتخب شما ، برای خرید ویلا در شمال در منطقه ی نمک آبرود از توابع شهرستان چالوس قرار دارد .ابتدا شما از طریق شورائ محل و دهیاری اقدامات لازم جهت شناخت و تشخیص سلامت ملک را مینمایید . در گام بعدی از طریق دهیار محل مربوطه نامه ای جهت معرفی شما و ملک مورد نظر به ،اداره ی اوقاف ،اداره بنیاد علوی ،اداره بنیاد مسکن ، اداره ی منابع طبیعی ، اداره ی ثبت و اسناد املاک شهری که ملک در آن محدوده شهری قرار دارد .و شما میتوانید استعلامات و اینکه ملک شما هیچ مشکلی ندارد و یا از لحاظ سندیت ویلا دچار مشکل است باخبر شوید .
(الف) : استعلام از منابع طبیعی : در استعلامی که خریدار ویلا از منابع طبیعی شهر و منطقه ای که ویلای دلخواه خود را در شمال انتخاب کرده ، در خصوص نوع کاربری ملک و زمینی که در شمال ویلا در آن احداث گردیده میباشد . 
(ب) : استعلام از بنیاد مسکن : در استعلامی که خریدار از بنیاد مسکن میگیرد ، در خصوص اینکه آیا ملک یا ویلای خریداری شده در بافت محل واقع گردیده یا خیر .چنانچه ویلا در بافت محل احداث گردیده باشد ،ویلا برای کنتور برق و گاز و آب شهری مشکلی نخواهد داشت . و با صرف هزینه ای از طریق دهیاری و شورای محل امتیازات فوق را دریافت خواهد کرد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
sara soror

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی